dinsdag 24 april 2018

Schuitje varen winnen? GESLOTEN

Daar ik regelmatig de opmerking voorbij zag komen dat mensen Schuitje varen van Arlidge niet hadden ontvangen via bestellingen op internet, besloot ik te vragen of ik er twee mocht verloten, zodat er toch twee mensen heel blij worden.
Dus vandaar deze winactie die loopt tot zondag.

Wat moet je dit keer eens doen? Nu geen mail naar het bekende adres. Maar je gaat naar onze communitypagina (He? Watte?) en om het makkelijk te maken kan je daar komen door dit aan te klikken en dan ben je er al. Klik aan dat ons liked en volgt. Maak daar een recensie kort maar krachtig met wat je leuk vindt aan Thrillerlezers met sterren en ik loot daar twee winnaars zondag. Simpel toch?

2 opmerkingen:

  1. Wat een fantastisch boek lijkt me dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anneliese de Waal29 april 2018 om 16:31

    Lijk me een erg leuk boek om te lezen, ik doe graag mee. Ik hou van thrillers om te lezen, zou het altijd leuk vinden om met iedereen een thriller te lezen.
    anneliese1970@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen