maandag 18 december 2017

Don't judgde a book

Het is een mooie uitspraak, maar ik ben echt wel een covermalloot. Haal titel en naam weg en ik herken bijna elke cover gelijk. Voor mij werkt het in een boekenzaak toch echt zo dat ik die boeken oppak die mij opvallen. Hoe maak je anders je keuze tussen al die boeken?
Ik  snap de uitgeverijen die vaak dezelfde soort covers gebruiken. Voor mensen is het herkenbaar en die pakken het dan sneller op. Ik pak juist die opvallend andere foto's.
Nu komt Corine Hartman in februari met een nieuw boek. Het kwaad in ons heeft een opvallend andere cover. Wat vind jij? Je mag jouw mening geven in de facebookgroep of hier op het blog.

1 opmerking:

  1. Prachtige cover.
    Naam in stijlvolle letters. Titel in de kleur van het ene eitje. Mooi geheel zo.
    Ik heb het gevoel dat veel uitgevers bezuinigen op de ontwerpkosten van de covers door zelf maar wat in elkaar te flansen. Dat gaat natuurlijk al vrij makkelijk in dit digitale tijdperk. Alleen layout en verfijndheid zijn dan vaak niet optimaal. Zonde.

    BeantwoordenVerwijderen