zaterdag 18 november 2017

Vreemde klanten in een boekwinkel

Klant: Hallo, ik wil dit boek graag terugbrengen.
Verkoper: Natuurlijk. Heeft u de bon?
Klant: Ja, hier heb ik hem
Verkoper: Hmmm, u heeft dit boek bij Waterstone's gekocht.
Klant: Ja, dat klopt.
Verkoper:...Wij zijnWaterstone's niet.
Klant: Jullie zijn toch allemaal van een boekenketen.
Verkoper: Nee sorry, wij zijn een onafhankelijke boekwinkel.
Klant:...
Verkoper: Bekijk het eens op deze manier, u zou geen kleding kopen bij H&M en ze terugbrengen bij Zarah, nietwaar?
Klant: Nou, nee, want dat zijntwee verschillende winkels.
Verkoper: Precies
Klant: ...Ik zou graag uw chef even spreken

5 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ik toch niet helemaal hetzelfde, wanneer er verder geen sticker in het boek zit en het een gangbare titel is, kan het toch evengoed geruild?! Kleding heeft een eigen merk. Reactie van de klant was niet handig maar van de verkoper ook niet...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De winkel verdient dan toch helemaal niets? Een ander heeft verdient

      Verwijderen
  3. Inderdaad, rare klant :-) Tijd voor een nieuw boek, zou ik zeggen. Deze heeft teveel vrije tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als iemand het zou ruilen voor een boek ter waarde van hetzelfde geld, zou ik het nog doen. Maar inderdaad geen geld teruggeven.

    BeantwoordenVerwijderen